سازمان دانش آموزی شهرستان اردل

سازمان دانش اموزی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اردل

سازمان دانش آموزی شهرستان اردل

سازمان دانش اموزی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اردل

سازمان دانش آموزی شهرستان اردل
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

جلسه آمادگی در برابر زلزله

سه شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۳۶ ب.ظ

جلسه کمیته ی برنامه ریزی ساعت 10 صبح  سه شنبه مورخ 98/07/16 با تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید و با حضور اعضاء در محل اتاق معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان آغاز گردید.

در ابتدای جلسه جناب آقای احمدی ،معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان،  ضمن تقدیر و تشکر از کلیه همکاران و عرض خیر مقدم حضور جناب آقای خسروی ریاست محترم جمعیت هلال احمر شهرستان ، بیان نمود: باتوجه به اینکه شهرستان اردل بر روی گسل زلزله قرار گرفته و همچنین به دلیل نبود امکانات لازم در منطقه ضرورت دارد تا دانش آموزان با آموزش های قبل ،حین و بعد از زلزله آشنا شوند.

هم چنین در این جلسه مقرر گردید جمعیت هلال احمر درصورت امکان و بضاعت نسبت به تجهیز جعبه کمک های اولیه در مدارس اقدام نماید.

در ادامه جلسه جناب آقای خسروی ضمن عرض تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید،ازهمکاری آموزش و پرورش شهرستان با جمعیت هلال احمر قدردانی به عمل آوردند.

آقای خسروی بیان نمودند: با توجه به ضرورت آمادگی در برابر زلزله و هم چنین فرسوده بودن برخی از مدارس در شهرستان نیاز است تا علاوه بر دانش آموزان ، اولیا و همکاران فرهنگی  نیز با آموزش های زلزله آشنا شوند.

در پایان مقرر گردید تا نیروهای آموزش جمعیت هلال احمربراساس تدوین برنامه زمان بندی با هماهنگی جناب آقای بهرامیان و آقای غلامی مسول پیگیری سازمان دانش آموزی در مراسم صبحگاه حضور پیدا کرده و نسبت به آموزش  و بررسی موارد مربوط به ایمنی طبق شیوه نامه ارسالی به مدارس اقدام نمایند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی